Már 10.000Ft-tól ingyen szállítás FOXPOST automatába!

15% kedvezmény
(nem akciós termékeinkre)
Black Friday napok

GYIK

Olvasd végig a következő kérdéseket, hátha megtalálod amit keresel!


Mennyi a szállítási idő?
Csomagjainkat az MPL futárszolgálat 2-3 munkanap alatt szállítja ki. A napok száma a rendelés leadásának idejétől függ. Ha a rendelést 14:00 óra előtt adtad le a kiszállítás várható ideje 2 nap, ha 14:00 óra után 3 nap. Természetesen a hétvégék és az ünnepnapok ez alól kivételt képeznek. A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapon tudjuk feldolgozni és feladni. Az előre utalásos csomagokat az utalás beérkezés után adjuk át a futárnak. Ha minél hamarabb szeretnéd a rendelésedet megkapni, akkor válaszd az utánvételes szállítást, így nem kell az utalásra várnunk.
Törekszünk az 1 munkanapos szállításra!


Mennyi a szállítási költség?
A szállítás összege a rendelés végösszegétől, illetve a választott szállítási módtól függ.

TIPP! FOXPOST (előre utalás): 750Ft
A csomagot a kiválasztott Foxpost automatában veheted át 3 munkanapon belül. 
10000Ft felett INGYENES.

MPL szállítás házhoz (előre utalás): 1350Ft 
15000Ft feletti rendelés esetén INGYENES.

MPL szállítás házhoz (utánvétel, minimum rendelési összeg 3000Ft): 1500Ft 
15000Ft felett INGYENES.

MPL szállítás PostaPontra (előre utalás): 1150Ft
15000Ft feletti rendelés esetén INGYENES.

MPL szállítás PostaPontra (utánvétel, minimum rendelési összeg 3000Ft): 1350Ft
15000Ft feletti rendelés esetén INGYENES.


Időszakos akciók idején a szállítási díjak változhatnak (pl. alacsonyabb végösszeg esetén ingyenes szállítás, összeghatártól független ingyenes szállítás).

Utánvételes szállítási mód választása esetén a minimum rendelési összeg 3000Ft.


Mit jelent a PostaPontra történő szállítás?
A PostPontra törénő szállítás akkor lehet kényelmes neked, ha nem tartózkodsz otthon, így a csomagot egy általad választott Postán teszi le a futár, amit 5 munkanapig tudsz átvenni a Posta nyitvatartási idejében. Amikor megérkezik a csomag, a futárszolgálat SMS-ben értesít, ezért fontos, hogy rendeléskor olyan telefonszámot adj meg, amin biztosan megkapod az SMS-t. Ha előre utalással fizettél a csomagodért, akkor a Postán személyigazolványt kell majd felmutatnod a csomag átvételekor. Ha utánvételesen kérted a csomagot, akkor a Postán kell kifizetned a rendelés (+szállítás) összegét.


Mit tegyek ha a rendelt termékkel nem vagyok elégedett?
Ha esetleg problémád adódik a csomagoddal, vagy egy termékekkel csak jelezned kell felénk és máris élhetsz a 15 napos visszafizetési garanciáddal. Minden vásárlónknak azt javasoljuk hogy amint lehet nézze meg a csomagja tartalmát, ugyanis a 15 nap leteltével már nem tudunk segíteni. Ha problémád van a kapott termékkel kérlek írd meg ezt a következő e-mail címre: silcarebolt@gmail.com
A termék visszaküldésének a díját neked kell állnod, utánvételesen visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni. Visszaküldéskor mindenképpen ajánlott levélként vagy csomagként küldd a csomagot, mert így tudod csak bizonyítani a feladás dátumát.

Felbontott, használt termékeket nem áll módunkban cserélni vagy visszavásárolni.


Hogy zajlik a vásárlás?
A termék adatlapján írd be hogy hány darabot szeretnél az adott termékből, majd kattints a "kosárba" gombra. A termék adatlapján megtalálod a termék fotóját, leírását és hogy mennyi hűségpontot kapsz, ha megvásárolod. A hűségpontokat a következő rendelésedkor levonhatod a rendelés végösszegéből.
Ha kérdésed van a termékkel kapcsolatban, kattints a termék fotója alatt a kérdőjel ikonra, majd add meg a nevedet, email címedet és írd le a kérdésedet. Igyekszünk minél hamarabb válaszolni.
Miután mindent kosárba tettél, gyors regisztrációt követően tudod elküldeni a rendelést, amiről visszaigazoló emailt kapsz majd. Ha nem kapod meg az emailt 15 peren belül, írj az ügyfélszolgálatunknak és segítünk. (silcarebolt@gmail.com)


Változtatni szeretnék a rendelésemen, hogyan tehetem meg?
Ha változtatni szeretnél a rendeléseden (szállítási cím, elérhetőségek, csomag tartalma), érdeklődni szeretnél a feldolgozás állásáról, vagy esetleg törölni szeretnéd a megrendelésed, emailben jelezheted: silcarebolt@gmail.com vagy telefonon: +36706689959
Minden rendelést a leadás idejétől függően áll módunkban módosítani. A rendeléseket maximum 30 percen belül tudjuk módosítani, utána feldolgozásra, postázásra kerül.


Hány órakor érkezik a csomagom?
A futárszolgálatunk 8:00-17:00 óra között szállít minden munkanap.
A szállítás napjáról bármikor szívesen tájékoztatunk, azonban a szállítás várható idejéről egyedül a csomagodat szállító futár tud pontosan informálni. Őt eléred a szállítás napján, a futárszolgálat által kiküldött e-mailben található telefonszámon.


Hogyan tudok fizetni a rendelésemért?
Webshopunkban jelenleg az utánvételes (készpénzzel történő fizetés a futárnak amikor megérkezik a csomag) illetve előreutalásos fizetésre van lehetőség.


Szeretnék egy terméket újra rendelni, de nem találom a webshopon. Lesz később belőle készleten?
Azokat a termékeket, amik nincsenek készleten levesszük a webshopról, hogy ne legyen zavaró, így a webshopon csak a készleten lévő termékeket látod. Ha van olyan termék, amit szeretnél megrendelni, de nem találod, írj emailt és megpróbáljuk minél hamarabb beszerezni neked.


Mit jelent a hűsgpont? Hol tudom beváltani a hűségpontjaimat és a kuponkódomat?
A rendelés 1. lépésénél tudod beváltani a hűségpontjaidat, ha pedig van akciós kuponkódod, azt a rendelés 4. lépésénél válthatod be. Fontos, hogy egyszerre a két kedvezményt nem tudod igénybe venni, vagy a hűségpontjaidat váltod be, vagy a kuponkódot!
Bővebben olvashatsz a hűségpontokról ezen a linken: http://www.silcarebolt.hu/husegpont-rendszer-a6995

Miért magasabb a szállítási költségem ha akciós kuponkódot használok vagy ha beváltom a hűségpontjaimat?
Az akciós kuponkód segítségével a teljes összegből kapsz kedvezményt, de ennek az a hátránya hogy könnyen átcsúszhatsz egy másik szállítási díj kategóriába. Például ha a végösszeg 15000 Ft akkor a szállítási díj ingyenes, de egy 10%-os kupponkóddal a végösszeg 13500 Ft lesz így a szállítási díjad 1500Ft-ra emelékedik.


Lehet személyesen vásárolni? Van valahol Silcare bolt?
Ahhoz, hogy a kedvező árakat tartani tudjuk, egyelőre nem nyitunk boltot, így a rendelésedet futárszolgálat szállítja neked. A bolt nyitása sok plusz kiadást jelentene, amihez emelnünk kellene az árainkon.


Hogy csomagoltok?
A kisebb rendeléseket buborékfóliával bélelt borítékokban, a nagyobb rendeléseket pedig kartondobozban szállítjuk. Csomagoláskor odafigyelünk a környezetünkre is, ezért a termékeket általában újságpapírba csomagoljuk, így kerülnek a dobozba/borítékba.


A termékeiteket tesztelték állatokon?
Nem! Egyetlen termékünket sem tesztelték állatokon.


Honnan érkeznek a termékek?
Minden termékünk közvetlenül a hivatalos gyártóktól érkeznek így biztosítva az eredetiséget, és a minőséget.
A Silcare termékek a lengyelországi gyárból érkeznek. Az európai gyártó garantálja a termékek minőségét, szigorú vizsgálatokon és teszteken mennek keresztül.